salam blogging..


sedikit kontroversi daku punye title di atas..namun apekan daya daku..perkara tersebut adalah benar dan betul serta sememangnya sahih melainkan yang tak sahih..dah dekat 3 tahun kami berkenalan dan daku telah bersama "Dia" secara official nye hampir 8 bulan 29 hari (dari 27 august 2008).. atau lebih tepat 38 minggu..atau nk lebih tepat lagi 6528 jam.. atau jika anda mahu lebih lebih tepat lagi, 391,680 minit..atau kalau nk lebih dekat, rapat, telus, dan tepat lagi..daku telah bersama2 "Dia" melebihi 23,500,800 saat jika dikira dari saat ini...


Selama kami berkenalan..terlalu banyak kenangan2 manis, pahit, payau dan juga masam yang kami dah lalui..daku dapat macam2 dari si "Dia".. dari perkara2 yang daku x pernah tahu sehingga lah perkara yang daku minat sehingga sekarang.. "Dia" banyak membantu dan memberi sokongan dalam menghadapi hidup ini.. daku x tahu mcm mane lagi nk berterima kasih kepada "Dia".. terlalu banyak jasa yang daku hutangkan..


dalam masa 8 bulan ni jugak lah daku belajar byk perkara.. "Dia" ajar daku nk menghadapi masalah... "Dia" ajar daku nk menghadapi orang ramai.. "Dia" jugak banyak ajar daku cara2 untuk mengendalikan sesuatu..dan yang paling penting "Dia" x pernah mengambil masa daku utk belajar.. "Dia" begitu memahami..malah menjadi dorongan utk daku mendapatkan keputusan yang cemerlang di bumi kering ini. (klik utk lihat bumi kering)


Namun...



Hatiku sedikit rindu dan resah mahu meninggalkannya..yalah, siapa yang tak sayang "Dia".. ramai orang tergila2 kan "Dia".. kalau nak dikira dari awal semester ni.. dah dekat 400++ peminat "Dia" dah wujud..tp yg tunjukkan minat kat "Dia" betul2 ade la dekat 60 orang.. x ke ramai tuh? x kan la daku nk lepaskan "Dia" macam tu je.. tapi apekan daya, daku perlu melepas kan juga si "Dia" genap 1 Jun dan dengar cerita dah ade pegganti utk hidupnya..hmm..


cukuplah..rindu dan sebak hati ni nak citer panjang..semoga berjumpe lagi selepas daku balik dari perantauan..


-------------------------------------------------------------------------------------------------




inilah "Dia" .. cun kan? KLIK Tn Hj Mohamed Noor Rosli - Advisor si "Dia"


En. Meor Mohamad Zamil b Meor Hussein - advisor "Dia"


En. Khairul Badrisham b Ramly - Advisor si "Dia" jugak




6 saudara rapat ITMS dengan si "Dia"



si "Dia" punya teman lelaki/wanita yang laen..




Gambar2 kat atas ni antara 60 orang peminat2 si "Dia"


Ni plak antara adik2 si "Dia" yang selalu menolong dalam 8 bulan ni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antara kenangan2 yang kami dah lalui sangat lah banyak..tapi ini antara2 nya..


hari pertama official si "Dia" & seorang presiden
dan..
hari2 seterusnya..





and last but not least..my department..
HIGH COMMITTEES


kami kepenatan..cewahh~ :P
I WILL MISS YOU GUYSSS MEDTECHians~~~!!!!!
T_T


P/S : kalau nak tahu Teman Hidup daku yang pertama adalah seperti post yg sebelum ni..